محتوى المنشور
يا بنت يا نفرت نعم يا تيتا يا قلب نفرت (معناه الجميله) بصي انا نبهت عليكي كتير بلاش الوقفه قدام المرايه كتير اه صح ياتيتا انا زعلانه اوي عل البنت جحست (معناه الغزاله) صحبتي أهلها عاوزين يروحو المعبد علشان البنت بتشوف خيالات كتيييييير وحتا في بتحس بحاجات وحشه وهيا نايمه يا نفرت هوا دا الي كنت بنبهك علشانه لان المرايا بوابه للدخول الي عوالم تانيه ودي تعتبر شاشا أو عدسه الي من خلالها يشوفو كوكب الأرض والي عليه طيب يا تيتا اخوها ايتسن (معناه رئيسهم) بردو بقا بيشوف حاجات وبيسمع أصوات غريبه يا بنتي ما هوا البنت زي الولد بالظبط وغرفه النوم مينفعش تكون فيها مرايا متوجهه على السرير انتي بتوشفينا احنا عندنا المرايا بتكون مقلوبه وعدلها وقت الاستخدام فقط ودي دقايق بس اه صح يا تيتا بصي يا قلب تيتا لازم تعرفو ان المرايا مثل شاشا بتنقل صوركم و َافعالكم الي العوالم الثانيه ودي تعتبر بمثابه ترويج أو اعلان عننا وعن افعالنا يا نوت نعم يا توت تعالى احنا هنا يسعد اوقاتكم بفرحه قلب عامله يا نفرت (الجميله) انا كويسه خالص يا جدو وانت عامل ايه انت بخير الحمد لله وفي أعلى تردد طاقي بفضل الله كنت عاوزك تروحي عند جرانا علشان كلموني عندهم البنت تقريبا فتحت بوابه في بيتهم على عوالم تانيه اه منا عارفا وكنت هقولك هما عاوزين يودوها المعبد اه هتروح هيا وأخواها كمان بس لازم نقفل البوابه الي اتفتحت في البيت ولازم نعرفهم انهم لازم يحترمو اجسادهم لما بنحترمها في الموت وبنكفنها وبتعمل ليها تجميد لأنها أجساد من صنع الله الواحد الأحد وكانت بداخلها روح من الله امال بقا أثناء الحياه ليه منحترمهاش ونقدسها ونحافظ عليها منخليهاش عرضه لحد ابدا يشوفها ولا يقرب منها صح عندك حق يا جدو انا خلاص مش هقف كتير قدام المرايا تاني جده يا نفرت لازم تعرفي كل اصدقائك لان لازم تعرفو ان الكل متراقب حتا في أحلامهم وتجيبيهم لتيتا وهيا تكلمهن وتعرفهم حاضر يا احلى جد في الكون حافظو على اجسادكم صونوها يلا دمتم سالمين فاهمين وواعين حور ام اخت (النور في الأفق) 🕊🙏🕊