TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
← علم الطَّـاقة الكيميتـي / قدمـاءَ المصـريّين
علم الطَّـاقة الكيميتـي / قدمـاءَ المصـريّين avatar

TGINSIGHT POST

Post #2031

@kimit01

علم الطَّـاقة الكيميتـي / قدمـاءَ المصـريّين

المشاهدات409عدد مشاهدات المنشور
نُشر17 مايو17‏/05‏/2023، 04:01 م
المحتوى

محتوى المنشور

الصوره رقم 1 في الفترة الأخيرة عندك أهداف كتير بتشغل بالك وروحك، وبتحس إنَّه في ناس بتتحكم فيك باليأس والحزن، بس إنت بتحاول تضحك وتعيش بشكل طبيعي عشان ما حد يحس بيك. في ناس بتفكر بشكل سلبي وبخافوا يفشلوا، وفي ناس تعاني من حزن ورعب عشان مواقف سابقة. بس أنا مش بشوف فشل ولا تعب ضايع، بشوف إنَّ الجهد بياخد وقت بس بيؤتي ثماره. في الحياة ما فيش حاجة اسمها فشل، وما ينفعش تفكر فيه بس لازم تبذل جهدك وتمشي للأمام، عشان الجلوس في مكانك مش هيفيدك. الحياة بتمشي ولو ماشي معاها هتفوت فرص كتير، فلازم تحاول تحقق أهدافك وتتغلب على الخلافات في البيت عشان تقدر تغادر المكان ده. في ناس هنا حيحققوا نجاحات كبيرة وهتبهر الناس، وفي ناس حيتعبوا بس حيحققوا أهدافهم لوحدهم. بس في ناس فيهم طاقة سلبية ومحتاجين تحفيز، واللي فاكر إنَّه مش هيقدر يحقق حاجة يجب أنَّه يبدأ يشتغل على نفسه ويحاول يتغلب على هذه الطاقة السلبية، عشان الحياة بتستمر والتعب هيروح وهتحقق أهدافك. في ناس هنا حبايبهم راحوا ومتعلقين فيهم جدًا، بس في ناس حيشوفوهم في المنام وحيطمِّنوا إنهم موجودين. وفي ناس انفصلوا بس حيتصالحوا بعد فترة، فلازم تتماسك وتحاول تتخطى الفترة دي. في نصيحة ليك، لازم تسير للأمام وتدعي الماضي وتحاول تحقق أهدافك، وحتى لو رجع الماضي ما تدريش ممكن يكون فيه خير ليك، فلازم تركز على المستقبل وتحاول تحقق أهدافك لأنَّه الطريق اللي فاهمينه للمستقبل جميل جدًا وفيه تعويضات كتير.