محتوى المنشور
مسآء الخير مساء مبارك مساء من نعمات وبركات متجدده ايه رأيك فى الجو الغريب ده ؟ مش مهم يلا هات المشروب وهات لب وتعالى اخليك تشغل دماغك شويه شويه فى عام 2016 طلع سيناتور قمر كده اسمه " مايك غرافل " صرح تصريحات ناريه وغير متوقعه تماما عن حاجه اسمها " الكونفدراليه المجا ريه ".. فى لقاء تلفزيونى مفاجئ قال ايه بقى ؟ : - أن البيت الأبيض يخفى حقيقة الكونفدرالية خوفا من فقدان السلطة.! وطالب بتوضيح الحقيقة للشعوب حول الكونفدرالية و التكنولوجيا المخفية لانها قضية عالمية. وطالبهم بالكف عن وضع كل شئ فى حيذ الخيال العلمى والاساطير. وقال ايضا انه قد عمدت الحكومة إلى كل أنواع التضليل. للتكذيب وجعلوا الإيمان بوجود الفضائيين سذاجة. ده مش كلام عادى كده وهسبلكم الفيديو تشوفوه حصل ايه بقى بعد الكلام ده ؟ امريكا راجت عقدت مؤتمر خاص " ضم ممثلين من عدة دول وأعضاء من الكونجرس الامريكى في واشنطون وتم تقديم أدلة خاصة من قبل الباحثين والعساكرعلى وجود الفضائيين ويذكر حادثة روزويل" - يذكر انى نزلت بوست عنها ومحدش اهتم بيه :"" مش مهم هاجمو امريكا والمانيا وقالوا ان أمريكا تخفى الحقيقة وانها انفقت بلايين الدولارات من اجل الاسحلة والصواريخ للدفاع عن نفسها من أيه بقى ؟ محدش قال طب اسلحه نوعها ايه ؟ متطوره للغايه تكاد الا تكون ارضيه. ده كلام كبير ياعم سائح ايوة يعم امال فاكر ايه العقليات المستعبده مش هتستوعبه اساسا.. فى حاجه بقى اتسربت هسبها فى الفيديو بردو وهى رساله شديده اللهجه من الاندروميديون. مين الاندروميديون دول يعم ؟ هقولك بص دول من مجره اندروميدا تمام؟ وهى بلد الهة الاغريق. واوليمبكوس والحجات الجامده ديه. وفى كذا نسل قوى جدا وجيوشهم جباره. قالولنا ايه الجماعه دول بقى ؟ هترجم ناو.. " يقولون أن هناك تحالف نشأ بين متمردى أندروميدا (اركون). والدراكونيين(جنس الزواحف).. هدفهم هو إستعبادكم وإستخراج جميع الموارد ونهبها وإبادة جميع أشكال الحياة على كوكب الأرض. ونحن الأندروميديون لا نسمح بحدوث ذلك. وأنتم لا تستطيعون مجابهتم مباشرة لذا فهذا واجبنا نحن أما واجبكم فهو حماية أنفسكم والحرص على البقاء أحياء حتى مجيئنا. ولهذا قمنا بتكوين أسطول حربى يجمع 960 كوكب حربى من أبعاد متعددة منها 340 مرئية واعلموا أن كل الأجناس الساكنه تحت الارض هيى معادية لكم " حلفاء الزواحف بقى من شياطين ". وأن التحالف الدراكونى سيقوم بغزوكم وبأعمال وحشية. وأن غايتهم إنشاء نظام عالمى موحد " يذكر انها نفس اهداف الماسونية ". وهو مدبر من قبل المتنورين " الزواحف البشرية ". وعندما تتوقف حركة العين السريعة والكوابيس والتحكم العقلى والسيطره على الاحلام وزرع الخوف فى الجميع. إعلموا أن سيطرة العدو عليكم قد إنخفضت " رحيل المركبة ليفان اي القمر ". وإن قدومنا يميزه حدوث '' حدث '' عظيم وهو سقوط جميع حكومات الأرض " فى حاجه شبيهه لكده فى الاسلام اعتقد ". أنتم تعرضتم للغزو والاستعباد ولقد وصلنتنا إستغاثتكم. ونحن أغلقنا جميع المداخل والمخارج لنظامكم الشمسي..وكل المفاوضات مع تحالف الدراكون باءت بالفشل. ازاى بالفشل " بمعنى ان الزواحف رفضت رفض تام انها تسلم الارض ". كلام مش بسيط ومش الكل هيدركه قبل ما تهاجم اسمع الفيديو.. فاكرين نهينا بأيه ؟ كويس هنبدأ البوست الى جاى زى ما نهينا من هنا وهو برنامج " نسار " وشروط فرضت على الزواحف ولكن لم يوافقوا. وشويه حجات عن ترددات الارض كده وايه هيحصل لو كانوا نفذو الشروط وخضعوا ليهم. كده انتم عارفين احنا داخلين على ايه ؟؟ كويس. حقبه الصحوه بدأت تنتشر والنظام قرب ينهار. وفى عدد كبير بيتحرر وفى عدد أكبر مزروع فى العبوديه ربنا يريحنا منهم. أنتظروا بوست الغد :""" ومتنسوش أنى بحبكم جدا حقيقى #حور_ام_اخت#النور_في_الأفق 🕊🙏🕊