محتوى المنشور
تعرف ليه نفسهم توقيع عقوبات سحب استثمارات تخويف مستثمرين عارف ليه هما نفسهم في كده يا---؟؟؟ اقولك انا علشان النقطه دي مصر مع روسيا في اهداف استراتيجيه وبكده بتهربها من قسوه العقوبات وانت مع افريقيا اللي عايزه تفوق من الاحتلال الغربي وسرقه ثرواتها و روسيا قالت في القمه الافريقيه ان مصر ستكون هي بوابه الحبوب للقرن الافريقي واليوم قال طول ما روسيا بتزرع قمح عمر ما حيبقي مشكله لمصر وانت مع الصين في اهداف استراتيجيه والصين داخله بقوتها في افريقيا عن طريقك وبمشاريع مشتركه فامصر بقيت كلمه السر للدب والتنين لتحويل عقوبات وابتزاز الغرب لروسيا والصين الي عقوبات وقعتها اوروبا علي نفسها وتكون الخاسر الوحيد هيا أوربا وانت بقي البوابه اللي عايزين يقلبوا بيها المعادله وقال ايه جيبنك علشان تترشح لمصر مش حنضحك علي بعض انت عارف انك فاشل وحتفشل واللي جهزوك عارفين كده ولكن انت نازل تؤدي مهمه وخلاص و بتحاول تستفز وتهدد الرئيس بقولك للرئيس لمصلحتك الشخصيه ابقي رئيس سابق لانك كده كده حتبقي رئيس سابق الرسايل دي مبعوته للعنوان الغلط واللي قالك تقولها اكيد مدرسش شخصيه الرئيس لان اللي مخافش ساعه الاخوان ما كانوا في عز قوتهم وفي عز الدعم الامريكي الكامل و الدعم الما سو ني المباشر اكيد مش حيخاف دلوقت تحيه وتقدير لام الدنيا وعقبال شعبها ما يرجع أمة كانت خير ما خرجت للناس #_كمت_𓅓𓆓𓄿𓏏𓏛_𓆎𓅓𓏏𓊖 #حور_ام_اخت_النور_في_الافق