محتوى المنشور
ممكن طبعا لأن احنا اكتشفنا مرض جديد و هو هبات التستوستيرون الاقتصادية 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ و ممكن طبعا نلاقي حد يقول علي طرح حصص من المطارات و الموانئ للقطاع الخاص و الاستثمارات انه بيع اصول 😁😁 مع ان ده اسمه تخارج دولة و سبق شرحنا قبل كده موقف هونج كونج من ميناء العريش و الاستثمارات فيه و ان ده ببساطة هيوفر الدولار اللي هيتسدد للديون و مش هيكون عندنا ابدا ازمة اقساط و لا سداد 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 🔷🔶 يتبقا عندنا نقطة بسيطة 👈🏻 مصر هتجيب كهربا منين لكل المشروعات دي مستقبلا 🤔 ده بقا اجابة سؤال 👈🏻 مصر بتخطط لمحطة نووية علي ساحل البحر الاحمر ليييييه 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ و دي بردو هتنفذها روساتوم و بدأت مصر تتفاوض عليها اول امبارح في موسكو .... خبر من قلب موسكو نفسها اهوووو بيت اخويا ده مبيخبيش عليا حاجة قولتله يا ابو البتابيت سمعت ان الهند عايزة تنفذ لنا محطة نووية علي ساحل البحر الاحمر ... قالي عيب عليكي يا چاكو هو انا هفق .. قولتله ده لا ممكن ابدا يا سيد القياصرة كلهم 😁😁 القيصر النووي رزق 🙈 مش عزيزي الخبرا .. معلش سهرناكم 😁😁 يابني اسمها ام الدنيا مش من فراغ .. اسمها بهية البهية ايها الدووووني 😉 ربنا يطول عمري لحد اليوم اللي اشوفها زي ما بحلم لها .. و افضل عايشة اقهر خبراء الايفون 😁😁 و هي دايما حلوة الحلوات 🇪🇬🇪🇬 منقول