محتوای پست
اطلاعیه شماره یک فرماندهی امنیت سایبری کشور: تدابیر متعددی روی شبکه ارتباطی صورت گرفته است/ حفاظت از مرزهای سایبری کشور با اقتدار کامل 🔹بسم الله الرحمن الرحیم 🔹پس از شروع حملات جنایتکارانه به نقاط مختلف میهن عزیزمان، از همان لحظات اولیه عملیاتهای سایبری و شناختی دشمن با هدف ایجاد اختلال در زندگی و امنیت روانی مردم آغاز شد. 🔹با توجه به تشدید درگیریهای سایبری و شناختی و مهار اغلب حملات اولیه، تدابیر متعددی بر روی شبکه ارتباطی و خدماتی کشور با هدف پایداری در خدمات عمومی و خنثیسازی تهاجم شناختی دشمن صورت گرفته است. 🔹حفاظت از مرزهای سایبری کشور در مقابل تهاجم دشمنان ملت ایران، با اقتدار و انسجام کامل درحال اجراست و به فضل الهی تا سرکوب دشمن جنایتکار ادامه خواهد یافت. 🔹از صبر و حمایتهای مردم عزیزمان سپاسگزاریم. 🔹فرماندهی امنیت سایبری کشور 🌉@Amol_Fouri