محتوای پست
پیام حضرت آیت الله سیستانی در پی شهادت رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای. 🔹متن پیام به این شرح است: 🔹بسم الله الرحمن الرحیم 🔹(إنا لله وإنا إلیه راجعون) 🔹با اندوهی عمیق، شهادت رهبر عالی قدر جمهوری اسلامی، حضرت آیتالله آقای خامنهای (رضوان الله علیه)، را به مردم شریف ایران و عموم مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم. 🔹جایگاه رفیع آن بزرگوار و نقش منحصر به فردشان در سکان داریِ نظام جمهوری اسلامی طی سال های متمادی بر همگان آشکار است . 🔹بیتردید دشمنان با به شهادت رساندن ایشان و تجاوز گسترده نظامی به کشور، در پی ضربه زدن به ایران عزیز هستند. از ملت بزرگ این مرز و بوم انتظار میرود در این شرایط دشوار و حساس، با حفظ وحدت و انسجام ملی، اجازه ندهند متجاوزان به اهداف شوم خود دست یابند. 🔹از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رضوان الهی، و برای همه داغدیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. 🔹و لا حول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم. 🔹11/ ماه مبارک/1447 هـ ق 🔹علی الحسینی السیستانی 🌉@Amol_Fouri