TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
مصرف آنتیبیوتیک در اردبیل فراتر از استاندارد جهانی است 🔹معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد که مصرف آنتیبیوتیک در استان اردبیل بالاتر از میانگین کشوری و استاندارد جهانی قرار دارد. وی تأکید کرد که مردم باید از استفاده بیرویه این داروها خودداری کنند تا به سلامت بدن خود آسیب نزنند. 🏙@Ardebil_Fouri