TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
افتتاح محور مواصلاتی دشت پلنگ دشتی با تخصیص ۲۱ میلیارد تومان 🔹استاندار بوشهر از تخصیص ۲۱ میلیارد تومان به محور مواصلاتی دشت پلنگ دشتی خبر داد و اعلام کرد که این پروژه در هفته دولت افتتاح خواهد شد. 🌴@Bushehr_Fouri