TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
درخواست انجمن فولاد برای معافیت از محدودیتهای برق 🔹انجمن تولیدکنندگان فولاد آلیاژی در نامهای به وزرای صمت و نیرو، با اشاره به توقف تولید در فولاد مبارکه و خوزستان به دلیل حملات دشمن، خواستار معافیت کامل صنایع فولاد از برنامههای محدودیت مصرف برق شد. این انجمن هشدار داد که توقف تولید در این دو مجتمع بزرگ، ثبات بازار و صنایع پاییندستی را با تهدیدی بیسابقه روبهرو کرده و تنها راه جلوگیری از فروپاشی بازار، تداوم تولید بیوقفه در سایر واحدهاست. در این نامه تاکید شده که صنعت فولاد ایران، به ویژه بخش فولادهای آلیاژی، برای عبور موفقیتآمیز از این دوره دشوار، نیازمند فعالیت بدون هرگونه محدودیت در تأمین انرژی، بهویژه برق، است. 🏙@Esfehan_Fouri