TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد در سال ۱۴۰۴ تعداد ۸۳۱ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان باختند که این آمار نسبت به سال قبل ۳ درصد کاهش داشته است. از کل جانباختگان ۲۳۰ نفر مرد و ۶۰۱ نفر زن بودند 🔹بیشترین تلفات در استانهای تهران با ۱۲۷، خراسان رضوی با ۵۹ و اصفهان با ۵۸ فوتی گزارش شده و کمترین موارد در هرمزگان و سیستان و بلوچستان هرکدام با چهار فوتی ثبت شد. همچنین بهمن ماه با ۱۴۹ و مرداد ماه با ۲۵ فوتی به ترتیب پرتلفاتترین و کمتلفاتترین ماههای سال بودند. 🏙@Esfehan_Fouri