TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
راهکار کاهش مصرف برق، واگذاری اختیارات به استانهاست 🔹رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با انتقاد از تأثیر کم خاموشیهای اجباری در کاهش مصرف برق، خواستار واگذاری اختیارات مدیریت انرژی به استانها شد. وی تأکید کرد که با رویتپذیری مصرف و مشارکت صنایع و خانوارها، میتوان تابستان امسال را بدون آسیب به تولید و معیشت مردم پشت سر گذاشت. 🔹وی همچنین به نیاز به فرهنگسازی عمیق در تغییر رفتارهای مصرفی اشاره کرد و گفت که در بخش خانگی، عدم رعایت دمای رفاه (۲۵ درجه) باعث میشود شهروندان پس از هر قطعی برق، دما را روی ۱۸ درجه تنظیم کنند که این امر در نهایت به کاهش واقعی مصرف برق منجر نمیشود. 🏙@Esfehan_Fouri