محتوای پست
حاضرم صب تا شب، شب تا صب با پروکسی و انواع فیلترشکن و ویپیان و هر سوراخ و روزنهای برای دسترسی به اینترنت سر و کله بزنم، اما یک دقیقه نت ملی تحمیلی شما رو باز نکنم. صد تا شبکه و خبرگزاری و سایت دارید، همه موبهمو یک حرف میزنند! وقتی از روزنامه تا صداوسیما، از خبرگزاری ظاهراً خصوصی تا ایرنا همه یک حرف میزنند، دیگه چه لزومی داره اینهمه سایت و شبکه؟ به همین دلیله که ما بیرون از اینترنت درست مثل ماهی بیرون از آب، بالبال میزنیم. حس خفگی داریم. همهمون مثل ماهی روی شن داغ باله کوبیدیم، تا یه روزنهای به آبِ اینترنت پیدا کنیم. نمیبینید؟ نمیبینید جونکندن رو به نت ملی ترجیح میدیم؟ دلیلش اینهکه اینترنت تنها روزنه تنفس ماست. آره! خفه میشیم. اما خفگی رو به نت ملی و اپهاتون ترجیح میدیم. الان هم بابت هیچی التماس نمیکنیم. اینترنت حق مسلم ماست. @Garajetadayoni | گاراژ