TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از معدومسازی بیش از دو تُن رب گوجهفرنگی تولیدشده بهصورت غیرمجاز در یکی از واحدهای شهرستان آبیک خبر داد 🔹وی گفت این اقدام در پی گزارشها و پیگیریهای دستگاههای ذیربط و در راستای صیانت از سلامت شهروندان انجام شد. 🏙@Ghazvin_Fouri