TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
🔸خروج امارات از اوپک و اوپک پلاس 🔹امارات متحده عربی طی بیانیهای رسمی خروج خود را از اوپک و اوپک پلاس را اعلام کرد. 🔹خبرگزاری دولتی امارات (وام) گزارش داد این تصمیم از تاریخ اول ماه مه ۲۰۲۶ اجرایی خواهد شد. 🔹خبرگزاری اماراتی در خصوص علت این تصمیم نوشت: «این اقدام امارات در راستای چشمانداز راهبردی و اقتصادی بلندمدت کشور اتخاذ شده و با سیاستهای کلان توسعهای این کشور همخوانی دارد. لینک خبر 📌اخبار ایرنا را در بله| روبیکا | سروش پلاس | ایتا | جهان دنبال کنید @IRNA_1313