TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
شهردار شیراز از آغاز ساخت همزمان ۱۰ ایستگاه آتشنشانی در این کلانشهر خبر داد. همچنین ایستگاه شماره ۲۷ در خیابان هویزه به بهرهبرداری رسید و برنامهریزی برای تجهیز سازمان آتشنشانی به پهپادهای اطفای حریق اعلام شد 🔹وی توسعه زیرساختهای ایمنی، افزایش توان امدادی و حفاظت از جان و مال شهروندان را از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری شیراز عنوان کرد. 🏙@Shiraz_Fouri