محتوای پست
فرجام قرارداد مالی بازیکنان پس از توقف لیگ ⏺حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران، لیگ برتر را در شرایطی قرار داده که حالا احتمال نیمه کاره ماندن آن بسیار بیشتر از سایر گزینهها به نظر میرسد. 🎙رضا شاه منصوری، کارشناس حقوقی فوتبال در گفت: 🗣️فوتبال ایران اکنون در وضعیت فورس ماژور ناشی از جنگ قرار گرفته است. چنین شرایطی تعهدات و آثار قرارداد را معلق میکند و طبیعتا شروط آن را از درجه اعتبار خارج میکند. خانواده فوتبال اعم باشگاهها، بازیکنان و مربیان باید خودشان را با این وضعیت منطبق کنند. 🗣️لیگ ما تا هفته ۲۲ برگزار شده و طبق قانون بازیکنان تا زمان مذکور به واسطه انجام تعهدات مستحق دریافت مطالبات خود هستند و باشگاهها نیز موظف به پرداخت آن. اما اگر لیگ نیمه کاره بماند، باشگاههای لیگ برتری از هفته بیست و دوم مسابقات به بعد تکلیفی برای پرداخت مابقی قرارداد و اجرای شروط بعد از آن ندارند. چرا که موضوع قرارداد یعنی به کارگیری نفرات در رقابتها عملا منتفی خواهد شد. @Sportfars - Link