محتوای پست
زنوزی: تیم ملی از منافع شخصی باشگاهها مهمتر است 🔹🎙مالک تراکتور: 🗣️شرایط کشورمان به گونهای است که همه باید همچون سرباز وطن در راستای منافع ملی حرکت کنیم و مصلحت فردی و منافع جزئی اهمیت ندارد. بر همین اساس، ما همانطور که قبلاً اعلام کردهایم، موافق برگزاری ادامه لیگ هستیم، اما وضعیت و نیازهای تیم ملی نیز برای ما اهمیت ویژهای دارد و به نظر فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در این خصوص احترام میگذاریم. 🗣️برگزاری مسابقات در مدتزمان محدود میتواند چالشهایی از جمله افزایش فشار بدنی بر بازیکنان و افت کیفیت فنی مسابقات را به همراه داشته باشد. با این حال، شرایط باشگاه خودمان را مطلوب ارزیابی میکنیم؛ چراکه تراکتور در سالهای اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و به اذعان کارشناسان با توجه به امکانات و ترکیب بازیکنان، از شانس بالایی برای موفقیت برخوردار است. @Sportfars - Link