TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
فدراسیونی ۲ ماه بدون رئیس و سرپرست 🔹نهم اسفند سال گذشته برای بسکتبال ایران یک روز مهم بود؛ اما نه از جنس قهرمانی، بلکه روزی که ریاست جواد داوری در فدراسیون بسکتبال به پایان رسید، انتظار میرفت سرپرست برای این فدراسیون انتخاب شود، اما جنگ تحمیلی کلید خورد و از همان روز، بسکتبال ایران وارد یک تعلیق عجیب شد. 🔹حالا اما شرایط فرق کرده است. در آتشبس به سر میبریم و جنگ فعلاً متوقف شده و انتظار میرفت وضعیت فدراسیون بسکتبال هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود، اما در این مدت خبری از انتخاب سرپرست نیست. 🔹سوالی که مطرح است اینکه چرا وزارت ورزش در این خصوص تصمیمگیری و اطلاع رسانی نمیکند؟ @Sportfars - Link