محتوای پست
اختصاصی/تنویر/کاراموزی در خصوص زمان برگزاری اختبار کاراموزان که در مصاحبه قبلی با دبیر محترم کمیسیون کاراموزی جناب هوشنگ پوربابایی، مرداد ماه اعلام شده بود، باتوجه پایان کار دوره سی ام هیات مدیره ،مجددا از جناب پوربابایی در خصوص برگزاری آزمون پرسیدم. ایشان چنین پاسخ دادند: با سلام تغییرات هیات مدیره یا رییسه خللی در کار کمیسیون ها ایجاد نخواهد کرد. وضعیت اختبار بر طبق برنامه ریزی های هر فصل توسط کمیسیون کاراموزی انجام میشود،شرایط و تشریفاتی دارد که به تصویب هیات مدیره میرسد و برابر آن مصوبات و قانون در وقت مقرر برگزار میشود مگر در موارد فورس ماژور که کمیسیون کاراموزی پیش بینی بکند و به تصویب هیات مدیره میرسد،مثل اختبار اسفند ماه که بخاطر کرونا تصمیم گرفتیم که اختبار به تعویق افتد.بنابراین اینکه هیات مدیره و یا هیات رییسه و اعضای کمیسیون کاراموزی چه کسانی هستند خللی در برنامه کاراموزان ایجاد نخواهد کرد،کاراموزان باید طبق برنامه تکالیف خود را طبق قانون تحویل دهند و بلافاصله در اختبار شرکت کنند. کمیسیون کارآموزی مانند همه ارگانهای کانون و سایر مراکز و مراجع اداری تابع مقررات و مصالح بوده و در مورد اختبار هم مقررات و مصوبات اختصاصی و ملی را رعایت خواهد کرد. باتشکر ........... با سپاس از جناب وکیل هوشنگ پور بابایی دبیر محترم کمیسیون کاراموزی مریم رهنما/تنویر @Tannver