محتوای پست
به قلم جناب وکیل دکتر حسین عسکری راد محمود سرشار؛ نایب رئیس کانون وکلا بود -------------------- عسکری راد محمود سرشار از پایه گذاران استقلال کانون وکلا و بانی مجله کانون و ایضا کتابخانه وزین آن، چندید دوره نایب رئیس کانون وکلا و ایضا نایب رئیس اتحادیه بین المللی وکلا بود. او به چند زبان زنده دنیا مسلط بود مقالات علمی خود را علاوه بر زبان فاخر فارسی به زبان های عربی، المانی، فرانسوی و انگلیسی می نگاشت. همواره در کنفرانس های بین المللی،سخنرانی های علمی میکرد و موجب شناساندن دستگاه قضایی نوین ایران به جهانیان بود. برای تصدی پست های مهم ملی و بین المللی از او دعوت میکردند افتخار دهد تا قبول سمت کند. نه تنها کانون وکلای ایران مفتخر به داشتن نایب رئیسی چون او بود بل،اتحادیه بین المللی وکلا نیز مفتخر به وجودش بود. سید هاشم وکیل در فقدانش نوشت؛ «عالمی از نو بباید ساخت وز نو آدمی» چقدر جایش خالیست! عسکری راد وکیل دادگستری @Tannver