محتوای پست
یادداشت به قلم جناب وکیل حسین پورحسنی @Tannver گاه آنچه ما را به حقیقت میرساند، خود، از آن عاری است. انتخاب هیأت رئیسهی امروز فارغ از همه آنچه که همکاران گفتهاند و نیکو گفتهاند، در ذهن من مهر تأیید دیگری بود بر لزوم بازشماری آرا در اکنون و وجوب الکترونیکی کردن آن در آینده. بازماندن یا بازداشتن سعید باقری از ورود در هیأت مدیره به عنوان عضو اصلی، با هدف تکمیل پازل تمامیتخواهی تشکل علمی بود که اگر سعید باقری به عنوان عضو اصلی وارد هیأت مدیره میشد شاید شاهد بازی نامیمون امروز نمیبودیم. البته به ظن حقیر رخداد امروز به دفع حداکثری تشکل علمی خواهد انجامید و نباید فراموش کنیم که حرفهایها نیز پس از بهمن کشاورز نتوانستند متحد شوند و در انتخابات ضعیف عمل کردند. اما راههای ذیل برای برونرفت از این بیاعتنایی نامحترمانه به آرای وکلا پیشنهاد میگردد: ۱- انصراف جناب مالکی از ریاست کانون ۲- انصراف جناب زاهدپاشا و یا جناب سمامی از نایب رئیسی ۳- انصراف جناب حجتی از عضویت هیات مدیره ۴- انصراف دسته جمعی اقلیت هیات مدیره همه این موارد باید با عذرخواهی تشکل علمی از جامعه وکالت و بیان دلیل بیاحترامی باشد. اعضای هیات مدیره نماینده وکلا هستند و باید به موکلین خود بگویند که به چه اشخاصی برای هیات رئیسه رأی دادهاند. حسین پورحسنی ۲۹-۰۴-۱۳۹۹ @Tannver