محتوای پست
به قلم جناب وکیل احمدرضا اسعدی نژاد چند نکته در خصوص حواشی انتخابات دوره سیویکم جهت استحضار همکاران محترم؛ ۱-پیشتر به منتخب اول پیشنهاد نایبرییسی شد ایشان هم قبول کردند اما چند روز بعد پیشنهاد جدیدی مطرح نمودند که طبیعتا قابل پذیرش نبود. ۲- کسانی که اعتقاد دارند منتخب اول باید نایب رییس شود، در چهار دوره که منتخب اول از تشکل علمی بود، هیچ گاه اعتقادی به ضرورت نایبرییسی یا ریاست وی نداشتند. ۳- اینکه منتخب دوم و سوم، نایبرییس و رییس شدند، احترام به انتخاب وکلا محسوب نمیشود! ۴- در دوره ۲۸ همین دوستان، منتخب اول یعنی دکتر نجفی توانا را کنار گذاشتند و به منتخب هشتم برای ریاست (و نه نایبرییسی) رای دادند. ۵- اختلاف رای نفر اول و دوم تنها ۵۵ رای است. ۶- احترام به عقیده وکلا یعنی به منتخبین تشکل علمی که در ده سال اخیر همواره مورد توجه و انتخاب وکلا بودهاند، احترام بگذاریم و توهین نکنیم. ۷- احترام به نظر وکلا یعنی به نظر اکثریت هیات مدیره که تبلور دمکراسی است، احترام بگذاریم. ۸- افراد منتقد فعلی در زمانی که تصور میکردند اکثریت را کسب میکنند، تصاویری از ترکیب ۷ نفره هیات رییسه آتی مورد نظر خود منتشر کردند که یک نفر هم از غیر خودشان نبود! ۹- عدهای تمامی سعی خود را برای رد صلاحیت اعضای تشکل علمی کردند. بعد از انتخابات هم این تلاشها برای ابطال انتخابات در دادگاه انتظامی قضات و انواع مشکلآفرینی برای رقبا ادامه یافت. ۱۰- در این مدت تفتینها و توطئههای زیادی جهت ایجاد تفرقه بین دوستان تشکل علمی انجام شد. ۱۱- در مورد متحدین تشکل علمی، انواع تطمیعها و تهدیدها صورت گرفت. اما در نهایت هم وکلا این گروه را انتخاب کردند و هم منتخبین در احترام به نظر همکاران، ترکیب هیات رییسه را تعیین کردند. مضافا اینکه از طیف مقابل تنها یک نفر برای نایبرییسی نامزد شد که مورد اقبال قرار نگرفت. یک نفر هم برای بازرسی کاندیدا شد که رای آورد. @Tannver