TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
← تنویر
تنویر avatar

TGINSIGHT POST

Post #1233

@Tannver

تنویر

بازدیدها670تعداد بازدیدهای پست
منتشرشده۳۰ تیر۱۳۹۹/۰۴/۳۰, ۰۶:۲۷
محتوا

محتوای پست

‍ به قلم جناب وکیل حمید توسلی @Tannver اخیرا برخی وابستگان هیئت هفت نفره واگذاری سمتهای هیئت رییسه کانون وکلا افاضاتی در قیاس این دوره با دوره ۲۹ مطرح فرمودند. این قیاس از چند جهت با اشکال مواجه است: ۱- در ابتدای دوره ۲۹ تشکل علمی اکثریت هفت نفره هیئت مدیره را در اختیار داشت و دو نفر به عنوان کاندیدای ریاست (نجفی توانا و حسین ابادی) معرفی شدند و هیئت مدیره با هشت رای آقای حسین ابادی را انتخاب کردند. بنا بر این از تیم حرفه ای کسی نامزد نشد. ۲- در دوره مذکور پس از انتخاب رییس، نجفی توانا، محمد نبی، مالکی و مصباح اقلیتی چهار نفره تشکیل دادند با این حال مصباح اسکویی به عنوان نایب رییس انتخاب شد. علیزاده طباطبایی نیز که جزو تشکلیها بود به عنوان بازرس انتخاب شد. اگر این نویسندگان قصد قیاس دارند باید این امر را قیاس کنند اگر چه : اوَّل مَن قاسَ ابلیس ۳-اصرار بر دمکراسی از سوی این عده امری تهوع اور است زیرا در جایی که فقط سی درصد در انتخابات شرکت میکنند و بالاترین رای نیز حامل آرای ۱۵ درصد واجدین شرایط است اصلا دمکراسی محقق نشده است (صرفنظر به ایرادات جدی به فرآیند انتخابات و شمارش) ۳- وقتی هیئت مدیره در انتخابات هیئت رییسه به کارن روحانی (که اصلا نامزد نبود) و هومن قشلاقی اذر (که اصلا عضو هیات مدیره نیست) رای میدهند یعنی بر این باورند که جلسه ی رسمی برای مسخره بازی است و اگر قوه قضاییه نیز تمسخر و بی اعتنایی به کانون را سرلوحه امور قرار دهد نباید تقصیری را متوجه قوه دانست حمید توسلی @Tannver