محتوای پست
ارسالی از یکی همکاران گرامی در واکنش به پاسخ جناب دکتر سمامی که خواستند نامشان محفوظ بماند. .................. درود سوال شما ازاكثريت هيت مديره ، راجع به حقوق فردي است يا حفظ منافع كانون؟! فرمايشات جناب دكتر سمامي ازجنبه حقوق فردي اعضا كاملا صحيح است ولي سوال اينست ، اگر عضوهيت مديره قرارباشد راجع به اتهامي محاكمه شود وتاريخ اولين جلسه رسيدگي به اتهامش ، يك سال بعد باشد ايا ازجنبه حفظ حقوق كانون وممانعت از تخديش اعتبار صنف ، صلاح است براي سمت مهمي به ايشان راي داده شود؟ درسال ١٣٧٦ كه اولين دوره انتخابات كانون بعد از سرپرستي بود ، بعضي از اعضا هيت مديره شانس بالايي براي رياست داشتند ولي حسب اطلاع وصرفا به دليل اينكه دردوره جواني داراي ايديولوژي چپ بودند وتصورشان براين بود كه ممكنست رياستشان بعداباعث تضعيف جايگاه كانون شود ، ازپذيرش سمت خودداري كردند. @Tannver