محتوای پست
هفته پیش در چنین روزی این پرسش را براي ۶ عضو محترم هیات مدیره ارسال کردم ،به جز جناب آقای سمامی، از سایرین هیچ پاسخی دریافت نشد. جهت اطلاع همکاران گرامی مریم رهنما-تنویر .................... جنابان نادر دیوسالار دکتر جلیل مالکی دکتر عبدالله سمامی دکتر کارن روحانی دکتر حیدر حسن زاده سرکار خانم وکیل دکتر سوده حامد توسلی با سلام و احترام با توجه اتفاق اخیر ، این روزها پرسش و ابهامى به شکل جدی از سوی فعالین و کنشگران و حتی بدنه نهاد وکالت مطرح است و آن اینکه : نظر به علم و آگاهى شما نسبت به موضوع انتظامى مربوط به عضو محترم هیات مدیره و تصریح آن در رای دادگاه عالی انتظامی قضات و همچنین تذکرات مکرر دلسوزان نهاد وکالت و حتی تذکر صریح در صحن علنی هیات مدیره از سوی جناب دکتر آذربایجانی، صراحتا اعلام فرمایید مبنا و دلیل رای شما به ایشان به سمت نائب رئیسی آن عضو محترم كه موجب ورود مجدد دادگاه عالى انتظامى در حوزه ى عملكرد كانون وكلا شد، چه بود؟ منتظر دریافت پاسخ و نشر و ارائه آن به همکاران گرامی هستیم. باسپاس-مریم رهنما/تنویر ۹۹/۵/۲