محتوای پست
در خصوص شایعات مطرح شده درباره واحد انفورماتیک کانون مرکز ، از جناب وکیل محمدرضا علیزاده ثابت مشاور و عضو کارگروه انفورماتیککانون مرکز پرسیدم ،ایشان چنین پاسخ دادند: صفحه ۱ .............. با گرمترین سلام ها حضور تک تک همکاران گرامی نظر به انتشار پیام ها و مطالبی در مورد واحد انفورماتیک کانون وکلا (که باعث تحیر و تاثر است) توجه به موارد زیر که در واقع همان شفاف سازی مورد تقاضا و توقع عموم همکاران می باشد توصیه می شود. 1- مطالب منتشره به طرز مشخصی از سر ناآگاهی، هدفمند و جهت دار مطرح شده و به نظر نمی رسد که نیت غایی کمک به پیشرفت و پیشبرد اهداف کانون و جامعه وکالت بوده باشد. چرا که اگر چنین بود حداقل بررسی های اولیه باید انجام می شد و سپس اقدام به نشر مطلب می شد. نوع نگارش مطالب حاکی از عدم اطلاع نویسندگان یا نشر دهندگان است. 2- مطالب مذکور بدون ذکر دلیل و مستندات قابل توجیه و صرفا "حسب مسموع"!!! منتشر شده است. از فرهیختگان و دغدغه داران جامعه وکالت که اهل استناد و استدلال هستند چنین اقدامی بعید است و از سوی دیگر نمی توان تصور کرد که جهت دهی خارج از صنف باعث چنین خبطی شده باشد. البته الله اعلم بحقائق الامور 3- اگر کسی دغدغه تغییرات در واحد انفورماتیک کانون دارد چرا اینقدر با تاخیر ابراز وجود و ابراز نگرانی نموده است؟ تغییرات شیوه نظارت بر واحد انفورماتیک چند ماه است که اعمال شده است. ضمن این که با اعمال این تغییرات، نتایج مثبتی حاصل شده که گویا از دید سائلین دور مانده و شاید دور نگه داشته شده و باز هم الله اعلم بحقائق الامور 4- صرف نظر از موارد فوق، هرچند منبع سوال و خبر و هدف سائل و ناشر آن معلوم و مشخص نیست و هرچند پاسخ به مطالب مذکور ضروری نباشد ولی جهت تنویز اذهان مخاطبین و خصوصا همکاران گرامی، صراحتا اعلام میکنم که هیچ کارمندی از واحد انفورماتیک اخراج نشده است. تاکید می کنم بر واژه های "کارمند" و "اخراج" و تاکید موکد میکنم که هیچ کارمندی از واحد انفورماتیک اخراج نشده است. اگر کسی ادعایی یا مدارکی در مورد اخراج کارمند از این واحد دارد خوشحال خواهیم شد که ارائه نماید. 5- ادعای بروز حادثه یا لو رفتن اطلاعات و سایر تصورات اینچنینی، آن هم با تصریح به این که "پای کارمندان انفورماتیک سایر نهادهای دیگر درمیان است" ادعای کمی نیست. در این مورد نیز به جاست اگر نشردهندگان مطالب مذکور مدارکی در اختیار دارند، به جای جوسازی و ایجاد شبهه ، اقدام به ارائه مدارک به مسئولین کانون نموده و از اطلاعاتی که معلوم نیست از کدام منبع دریافت داشته اند جهت رشد و تعالی کانون استفاده نمایند که خیر دنیا و آخرت در این است و البته باعث امتنان. 6- توجه به این مهم ضروری است که اطلاعات همکاران در کتاب اسامی وکلا و وب سایت های بسیاری وجود دارد و اطلاعات محرمانه ای وجود نداشته که بنابه گفته نشردهندگان مطالب صدرالذکر لو برود. بنده تا این لحظه چیزی در این مورد نه شنیده و نه دیده ام. اگر بر فرض محال، شخص یا اشخاصی اطلاعات و مدارکی در این زمینه دارند و تا به حال به مسئولین کانون ارائه نداده اند، رسما به جامعه وکالت جفا کرده اند. @Tannver