TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
کاراموزی به گزارش سهیل طاهری عضو هیات مدیره کانون مرکز در صفحه اینستاگرام خود، پیشنهاد کمیسیون کاراموزی مبنی بر معافیت ۲ماهه کاراموزان از انجام وظایف کاراموزی صرفا در دادگاهها(تهیه گزارش) به دلیل شیوع کرونا در جلسه امروز سه شنبه ۲۷ آبانماه هیات مدیره تصویب شده است. آقای طاهری گفته است ،دو سخنرانی در ماه و تهیه گزارش به عنوان جایگزین معافیت از حضور در دادگاهها ،مصوب شده است. @Tannver