محتوای پست
اختصاصی|در خصوص دیدار اعضای کارگروه با ریاست محترم قوه قضاییه از حسین شربیانی رییس کانون وکلای آذربایجان شرقی و عضو کارگروه تدوین آیین نامه پرسیدم،پاسخ ایشان را میخوانیم: با سلام و عرض ادب جلسه با رياست معظم قوه قضائيه ديدارى بسيار صميمى بود كه مشكلات عمده ى نهاد وكالت و همچنين برخى مشكلات قضايى مردم مطرح و تبادل نظر شد در برخى موارد رياست محترم قوه با نمايندگان وكلا وارد بحث متقابل مى شدند و روساى كانون ها هم به راحتى مشكلات را مطرح مى كردند و جلسه جو بسيار ارامى داشت ايشان تاكيد بسيار زيادى بر رعايت قانون داشتند كه اين موضوع واقعا باعث افزايش اميد در سيستم حقوقى كشور هست و معتقد بودند كه قانون حرف اول و اخر را مى زند به نظرم ايشان هم احاطه به مشكلات كشور دارند و هم ديد بازى براى برخورد با مشكلات كشور جناب رييسى ذهنيتى منفى به نهادوكالت ندارد و با تشكيل چنين جلساتى و گزارش عملكرد مثبت كانون ها به محضر ايشان يقينا ديدگاهشان مثبت هم خواهد شد. ...... @Tannvee