TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
← تنویر
تنویر avatar

TGINSIGHT POST

Post #1927

@Tannver

تنویر

بازدیدها529تعداد بازدیدهای پست
منتشرشده۲۲ بهمن۱۳۹۹/۱۱/۲۲, ۱۰:۰۰
محتوا

محتوای پست

‍ یادداشت جناب وکیل شاهین پزشک زاد ص ۱ در موضوع اخیر که یکی از خبرگزاری ها خبر آن را منتشر نمود . ذکر چند مسئله ضروری است . اکنون بهتر عقب ماندگی فرهنگی جامعه خود را درک می کنم . جامعه ای چند لایه و مرموز که تعدادی این رمز آلودی را به حساب هوش خود می گذارند و تعدادی حرکت در دالان پیچ و خم دار آن را صلاح جامعه و صنف می پندارند. نتیجه این بنیان کج ،روش مدیریت در این جهان چندم می باشد . که فکر می کنند با لفاظی و گم کردن حقایق و نگفتن آن به صاحبان حق می توانند موضوع را مدیریت کنند و از تبعات ناگوار آن جلوگیری نمایند . در حالیکه آنها جبهه را اشتباه گرفتند . وکلای دادگستری نباید از اغیار بشنوند که چه اتفاقی افتاده .‍ و اما در فقره اخیر که متوجه شدم احدی از اعضاء هیات مدیره در بازداشت است ؛بنده به بازداشت عضو هیات مدیره علت آن توجهی ندارم ولی با استمساک به این مسئله ریشه این همه بدبختی را جستجو می کنم . این هیات مدیره وارث هیئات مدیره سابق می باشد و معتقدم تمام این بی ترتیبی و تدبیری ها آجرش از چند دوره قبل کج نهاده شده و این دوره محصول ایشان را درو میکنند . وضعیت کنونی کانون وکلای دادگستری مرکز محصول سکوت و تصمیم گیری شخصی به جای صاحبان حق و کتمان واقعیت و مدیریت اشتباه بحران و ایجاد توهم تعارض منافع بین وکلای دادگستری و تکه تکه کردن یکپارچگی وکلا که فقط منافع شخصی چند نفر و اطرافیان شان را تامین کرد می باشد . حال با بردن نام مسئولیت و وظیفه اعضا موجود هیات مدیره را متذکر می شوم و اعتراض خود را نسبت به ایشان بیان می کنم. البته می دانم تعدادی از همکاران که مشخص هم هستند. بگویند به کاری که بنده مربوط نیست دخالت نکنم . که البته باید گفت اگر ایشان هم از زیر سایه صاحب منصبشان خارج شوند متوجه خواهند شد که به آنها و من مربوط است . اول از بازرسان کانون وکلا شروع می کنم . خانم حامد توسلی و آقای حبیبی که احترام زیادی برایشان قائل هستم به مانند ادوار قبل حق این سمت را بجا نیاوردند . دیده نشده که حضرات عالی بعنوان بازرس در مسائل مختلف که کم هم نیست . متذکر شده باشند و در صورت عدم توجه روبه وکلای دادگستری سخن بگویید . اگر اشتباه می گویم نقض صحبت بنده را به وکلای دادگستری ارائه دهند . جناب حجتی در نوشته ای تشکیک در وظائف بازرس کانون نمودند و عزیزان را از بند مسئولیت رهانیدند و گفتند در مسئله تشکیک شده قانون ساکت است . ایشان در حقیقت با طرز نوشتار خود وظایف بازرس را محدود جلوه دادند . درصورتیکه نمی توان در این فقره با عنایت به فلسفه مسئولیت بازرس دامنه اختیارات بازرس را محدود نمود که این خود جای گله از ایشان است . فقره بعد که باز به جناب حجتی برمی گردد و نیز روی سخن به ایشان, این است که چرا حضرتعالی از کمیسیون نقل و انتقالات استعفاء دادید ؟ آیا اتفاقی افتاد؟ جناب حجتی چرا هرکس به کسوت عضو هیات مدیره نائل می شود برخلاف فریادهای انتخاباتی که داشت ساکت می شود. @Tannver