محتوای پست
🔺وریا غفوری بعد از دیدارش با خانوادههای فرشتگان میناب: بعضیها طوری وانمود میکردند که انگار آمریکا و اسرائیل قرار است برای مردم ایران «کمک» بیاورند! واقعاً باعث تأسف است/ تجاوز دیوانگان به خاک کشور ما -که با وحشیگری جان خیلی از غیرنظامیان را گرفتند- هزاربار محکوم است 🔷 کاپیتان سابق استقلال، بعد از ملاقات با تعدادی از خانوادههای شهدای مظلوم میناب در ایام چهلم این فرشتگان، از حال و هوای این شهرِ پارهٔتن ایران و خانوادههای داغدارش میگوید: ملاقات با خانوادههای شهدای میناب و دیدن مزار بچههایی که زندگی نکردند و پر پر شدند برایم واقعاً خیلی سخت بود. تصویر مظلومیت مردم ایران را میشود در میناب دید. 🔷 تجاوز دیوانگان به خاک کشور ما محکوم است؛ کسانی که با وحشیگری تمام حمله کردند و جان خیلی از غیرنظامیان را گرفتند و آسیب زیادی به کشور ما زدند. 🔷 مردم ما درگیر مسائل اقتصادی هستند و مطالبات زیادی دارند ولی دیدیم که بعضیها طوری وانمود کردند که آمریکا و اسرائیل میآیند و برای مردم ایران کمک میآورند! این واقعاً باعث تأسف است... @Tabnaksport