TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
دود زبالهسوزی در دهدشت، تهدیدی برای سلامت شهروندان 🔹هر شب با وزش باد از سمت کوههای اطراف، دود ناشی از سوزاندن زبالهها در حومه دهدشت به ریههای هزاران شهروند نفوذ میکند و موجب سرفه، بوی تعفن و نگرانی از بیماریهای جدی میشود. کارشناسان هشدار میدهند که ترکیب این دود، شامل پلاستیک، لاستیک، مواد شیمیایی و پسماندهای بیمارستانی، نهتنها به آلودگی مناظر طبیعی میانجامد، بلکه کیفیت هوای تنفسی را به شدت کاهش میدهد. 🏙@Yasoj_Fouri