TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
رئیس شورایشهر تهران: انبار نفت شهران باید جابهجا شود 🔹چمران: از دوره سوم شورایشهر پیگیر جابهجایی انبار نفت شهران بودیم اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. 🔹موقعیت جغرافیایی این انبار مناسب نیست و در حادثهٔ اخیر نیز مشاهده شد که با اصابت و آتشسوزی، بنزین در خیابانها جاری شد و خودروها و تانکرهای اطراف دچار حریق شدند. 🔹با وجود اقدامات ایمنی انجامشده، معتقدم اساساً باید محل این انبار تغییر کند؛ زیرا در مجاورت منازل مسکونی قرار دارد و از نظر ایمنی و زیستمحیطی مناسب نیست. 🆔@YjcNewsChannel