TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
وزیر نیرو: متاسفانه بسیار بدمصرف هستیم 🔹عباس علیآبادی وزیر نیرو: متاسفانه بسیار بدمصرف هستیم برنامه من حل ناترازی نیست برنامه من این است که باید این مشکل اساسی حل شود؛ باید اقتصاد صنعت آب و برق اصلاح شود. 🔹باید محدودیت برای بدمصرفها ایجاد کنیم و خوشمصرفها را تشویق کنیم؛ افتخار ما این است که برق را به بخش تولید دادیم. 🆔@YjcNewsChannel