TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
🎥 به سمت ناترازی مثبت در برق میرویم 🔹عباس علیآبادی وزیر نیرو در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان: در ابتدای دولت حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار مگاوات ناترازی وجود داشت این عدد کاهش پیدا کرده و به حدود ۵ تا ۶ هزار مگاوات رسیده است؛ تولید رشد کرده و مصرف کم شده است و به سمت ناترازی مثبت میرویم تا بتوانیم مجدد صادرات برق را به کشورهای همسایه رشد و توسعه دهیم. 🆔@YjcNewsChannel