محتوای پست
✅در گفت گو با دیده بان ایران مطرح شد؛ 🗣️حسن نتاج، نماینده مجلس: 🔴ما خوشحال میشویم آمریکا شروط ما را نپذیرد 🔴 برای مذاکره، آمریکا باید مقابل ما زانو بزند 🔴در دولت افرادی وجود دارند که می گویند باید به کدخدا باج بدهیم تا زندگی کنیم 🔴 پیشنهاد نمایندگان مجلس به نظام برای دستیابی به بمب اتم پابرجاست 🗣️حسن نتاج؛ نماینده مجلس درباره امضای نامه تغییر دکترین دفاعی ایران و دسترسی به سلاح اتمی به جهت بازدارندگی، به دیده بان ایران گفت: «حضرت رهبر شهید ما یک نکته ای فرمودند که سلاح اتمی را تحریم کردند. این فتوا حرمت دارد و ما هم پذیرای فرمایش ایشان هستیم و به آن گوش جان میسپاریم. بعد از شهادت آقا این پیشنهاد را به آقای جدید بدهیم که ترس دشمن از ما به صورت بازدارندگی این سلاح را داشته باشیم. البته همان حکم الهی که رهبر شهیدمان فرمودند استمرار دارد و اینطور نیست که حکمشان تغییر کند. اما این نکته حائز اهمیت است که دشمن دشمن ما دشمن احکام الهی هم هست. ما دشمنی روبرو هستیم که حکم خدا را قبول ندارد. البته داشتن بمب اتم، جهت ترساندن دشمن استفاده میشود و نباید به هیچ وجه این بمب را برای مردم استفاده کنیم، مگر اینکه اتفاقی بیفتد و ضعیف شده آن را در جاهای حساس مانند سیستمهای نظامی استفاده کنیم. 🟢وی درباره امضای نامه 71 نماینده جهت دستیابی به سلاح اتمی، تاکید کرد: «این نامه به عنوان پیشنهاد به رهبر عزیز بود وگرنه روش ما براساس احکام الهی و حکم رهبر شهیدمان است. در حقیقت حکم رهبر شهیدمان حرمت دارد و مستمر است.» 🟢نماینده مجلس درباره دستیابی به خفیف شده بمب اتم، به دیده بان ایران گفت: « ما بمب اتم نداریم و نمی خواهیم علیه مردم استفاده کنیم. منظور این است که اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد و بخواهیم از آن استفاده کنیم، مانند بمبی نباشد که آمریکا برای هیروشیما و ناکازاکی استفاده شد. ما این بمب را بر سر مردم بیگناه نمیاندازیم اما اگر نیاز به استفاده از آن باشد، استفاده نظامی و در حد ضعیف شده برای اقدامات نظامی است. این یک پیشنهاد است و اینکه چقدر به آن پرداخته شود، نکته جدیدی است.» 🔳گفت وگو را در #دیدبان_ایران بخوانید👇🏻 https://www.didbaniran.ir/fa/tiny/news-281553 @didebaniran