محتوای پست
⚡️مارکو روبیو در مصاحبهای با شبکه فاکسنیوز گفت در جمهور اسلامی «همیشه» یک نوع تنش هست که «از یک طرف، کسانی در ایران هستند که میگویند بیایید تندرو باشیم، اما در عین حال نیازهای اداره یک کشور را هم در نظر بگیریم. از طرف دیگر، تندروهایی هستند که چندان به این ملاحظات اهمیت نمیدهند و نگاهشان به آینده حالتی آخرالزمانی دارد. متأسفانه، همین گروه دوم که چنین دیدگاهی دارند، قدرت نهایی را در آن کشور در دست دارند. این تنش همیشه وجود داشته و همچنان هم وجود دارد.» آقای روبیو افزود که به نظر او تنش در جمهوری اسلامی میان جناحهای آن «الان بیشتر هم شده، چون رهبری وجود دارد که اعتبارش هنوز بهطور کامل آزموده نشده، دسترسی به او محل تردید است، حضور علنی و قابل مشاهدهای نداشته، سخنرانی نکرده و صدایش شنیده نشده است. این وضعیت خودش باعث ایجاد تنش بیشتر در سیستم میشود.» @FarsiVOA