TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
در حالی که بیش از دو ماه از قطع متوالی اینترنت در ایران میگذرد، دانشآموزان و دانشجویان از گروههایی هستند که بیشترین آسیب را از اختلال در اینترنت دیدهاند. دولت مدعی است که از زمان آغاز جنگ و قطع اینترنت، آموزشها به صورت مجازی و با استفاده از شبکه موسوم به «شبکه ملی اطلاعات» انجام میشود. این در حالی است که بر اساس گزارشها اینترنت ملی و بسترهایی مانند «شاد» توانایی پاسخگویی به تعداد بالای دانشآموزان را ندارد. از آغاز سال جاری میلادی شهروندان ایرانی در مجموع ۸۳ روز را در تاریکی دیجیتالی سپری کرده و در این مدت مدارس و دانشگاهها نیز به دلیل اعتراضات سراسری و همچنین شرایط جنگی تعطیل بوده است. گزارش کامل را در وبسایت صدای آمریکا بخوانید. @FarsiVOA