TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین تأکید کرد که جمهوری اسلامی باید از دخالت در امور داخلی بحرین و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس دست بردارد. او با انتقاد از مواضع برخی نمایندگان پارلمان بحرین در زمان حملات جمهوری اسلامی گفت که «گروه کوچکی از افراد تصمیم گرفتند با دشمن همکاری کنند.» پادشاه بحرین با بیان اینکه این افراد خائن هستند، خواستار اخراج و لغو تابعیت کسانی شد که با تجاوز جمهوری اسلامی همکاری کردند. حمد بن عیسی آل خلیفه تأکید کرد که این افراد یا باید عذرخواهی کنند و یا کشور را ترک کرده و به همان کشور (ایران) بپیوندند. پادشاه بحرین همچنین آن عده از نمایندگان پارلمان این کشور را که با حملات جمهوری اسلامی همراهی داشتند، با به خیانت متهم و تأکید کرد که آنها از این پس افتخار نمایندگی مردم را نخواهند داشت. @FarsiVOA