محتوای پست
محمد معتمدیزاده، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با خبرگزاری ایلنا میگوید «آن چیزی که مردم امروز به آن نیاز دارند، دسترسی به اینترنت پرسرعت است، اما امروز با نوعی دوگانگی در این موضوع روبهرو هستیم.» او با اشاره به بحث ارائه «اینترنت پرو» اضافه کرده که «اینکه نورچشمیها بتوانند از یکسری امکانات به عنوان امتیاز ویژه استفاده قرار کنند، قابل قبول نیست.» پیشتر غلامحسین محسنی اژهای، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی، به دادستانی کل کشور دستور داده بود تا نحوه واگذاری «خطهای سفید» و «اینترنت پرو» بررسی شده و تأکید کرده بود که «قابل قبول نیست افراد فاقد صلاحیت از این بستر استفاده کنند.» اظهاراتی که نشان میدهد دغدغه اصلی نه رفع تبعیض اینترنتی برای عموم شهروندان، بلکه کنترل حلقه دریافتکنندگان اینترنت سفید و پرو است. @FarsiVOA