TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
🔺انتقال اورژانسی نرگس محمدی به بیمارستان، پس از بیهوشی در زندان ▪️بنیاد نرگس اعلام کرد نرگس محمدی، برنده جایزه نوبل صلح، روز جمعه ۱۱ اردیبهشت پس از «دو بار از دست دادن کامل هوشیاری» و حملات شدید قلبی در زندان، بهصورت اورژانسی به بیمارستانی در زنجان منتقل شد. ⬇️ بیشتر بخوانید: https://ir.voanews.com/a/8145553.html @FarsiVOA