TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
محتوا
محتوای پست
رئیس بنیاد ملی گندمکاران ایران میگوید به رغم گذشت یک ماه از آغاز برداشت گندم در استانهای جنوبی، دولت تاکنون پولی به کشاورزان پرداخت نکرده است. عطاالله هاشمی به ایلنا گفت تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار تن گندم در طرح خرید تضمینی به سیلوها و مراکز دولتی تحویل داده شده و قرار بود حداکثر طی یک هفته مطالبات گندمکاران تسویه شود، اما هنوز هیچگونه پرداختی صورت نگرفته است. اخیراً سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد از افت ۴.۳ میلیون تنی تولید گندم ایران در سال گذشته خبر داد و پیشبینی کرد سطح تولید در سال جاری نیز ۵۰۰ هزار تن کاهش یابد و به ۱۲.۵ میلیون تن برسد. @FarsiVOA