TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
תוכן
תוכן הפוסט
הלל ביטון רוזן: מספיק עם הקמפיינים שמסכנים חיי אדם. ביקורת זה דבר מבורך. דעה לגיטימי שיהיה. לסכן חיים במודע - לא. בתגובה לציוץ של ערוץ 14: הלל ביטון רוזן זועם על כלי התקשורת שמסקרים התאבדויות: "זה מייצר עוד מקרים כאלו עפ"י 'אפקט ורתר'. בשם החלשת העם והממשלה - הם מסכנים חיילים" #שבע הלל ביטון רוזן @YaaraZered