TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
תוכן
תוכן הפוסט
פרסמנו במהדורה | באגף כח האדם דאגו למענקים כספיים למשרתי הקבע לתקופת המלחמה הנוכחית. לוחמים בדרגת א+ יזכו לתוספת של 3,000 ש״ח למשכורת, עורפיים - 1,000 ש״ח. בנוסף, כל משרת שישתתף במלחמה גם אם לא בתפקיד לחימה, יזכה להעלאת רמת הפעילות מה שיביא לגדילה זמנית בשכר, עד לסיום המלחמה. הלל ביטון רוזן בטלגרם https://t.me/HallelBittonRosen