TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
תוכן
תוכן הפוסט
תגידו רגע לפני פחות משנה, במסגרת קמפיין "אלימות אמתנחלים", דיווחו כל כלי התקשורת על מתנחלים שהציתו "מתקן צבאי חשוב", כולם חגגו את התרת דם המתנחלים, אפילו השר מרגי קרא להרוג (!) אותם, אממה, עד לרגע זה, אין לאף אחד שמץ של מושג מי הצית. אז איך יודעים שזה מתנחלים?!? ולמה אין עצורים?!? כל כבישי יוש מרושתים במצלמות, מתקן בטחוני כל-כך חשוב, ואין אף מצלמות מולו?! ולאורך הכביש?! איפה הכתבים שכבר באותו בוקר ידעו שהמציתים הם יהודים?? למה הם לא דורשים לדעת מדוע אין עצורים?! העיקר סימנו וי על עלילת הדם. שוטפים לכם את המוח. תקשורת פח אשפה.