TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
תוכן
תוכן הפוסט
היום בכנס מנהלים של השב״כ אמרתי: יש לי אמון מלא בשב״כ - אמון מלא במפקד שלו, דוד זיני. חילצנו את החטופים עד האחרון שבהם, רני גואילי, גיבור ישראל. עכשיו צריך להשלים: החמאס חייב להתפרק מנשקו, ועזה חייבת להיות מפורזת וזה יקרה. וביו״ש הפעולה שלכם לא פחות ממזהירה. אני לא חושב שאזרחי ישראל מבינים כמה חיים הפעילות שלכם הצילה. אנחנו רוצים מדינה עם חוק - לא מערב פרוע. 🇮🇱