TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
תוכן
תוכן הפוסט
ביקרתי היום בבסיס חיל האוויר בפלמחים יחד עם שר הביטחון ישראל כ״ץ והרמטכ״ל רב-אלוף אייל זמיר. קיבלתי סקירה מבצעית, קיימתי שיח עם מפעילי הכטמ״ם ועם הצוותים הטכניים, ושיבחתי אותם על הפעילות החשובה במהלך מבצע ״שאגת הארי״. אנשי חיל האוויר, הלוחמות והלוחמים, המפקדים והצוותים הטכניים, עושים עבודה מדהימה בהגנה ובהתקפה. כל עם ישראל צריך להוקיר את תרומתם להגנת אזרחי ישראל ולפגיעה במבקשי רעתנו. אנחנו ביום הרביעי של שאגת הארי. אנחנו שואגים ואנחנו פועלים.