TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
תוכן
תוכן הפוסט
הגעתי היום לזירות בערד ובדימונה – את מה שנפגע אנחנו נשקם ונבנה ובגדול. אני מבקש מכם, אחיי ואחיותיי, אזרחי ישראל: הישמעו להנחיות פיקוד העורף והיכנסו למרחבים המוגנים בעת ההתרעה. בעזרת השם, נשמור כולנו על נפשותינו. צילום: אבי אוחיון, לע״מ