תוכן הפוסט
דווקא עכשיו, כשכולנו כואבים את הפיגוע הקשה בחוות - זה הזמן לחזק את חלוצי ההתיישבות! יצא לכם לחשוב פעם איך זה לחיות בחזית יומיומית, לעבור 20 פינויים והריסות, לכבס את הבגדים ביישוב השכן מחוסר חשמל, ובכל זאת להמשיך לטעת עצים ולאחוז בקרקע מתוך אמונה יוקדת? גבעת אור מאיר בולמת את ההשתלטות הערבית סביב הישוב עפרה וחולשת על שטח של למעלה מ6,000 דונמים בגבעה כרגע אין תשתית מסודרת, אנחנו רוצים להגדיל את התשתית ומערכת החשמל הסולארית שלנו, כדי שנוכל להמשיך לבנות ולהתפתח אנחנו חייבים לשדרג את המערכת. הכוח שלנו בשטח תלוי גם בכם. יצאנו כעת בהתרמה לחג הפסח - לקחנו יעד של 16,500 ₪ להגדלת וחיזוק החווה >> https://givechak.co.il/92916?ref=rn כל שקל שלכם יקדם אותנו ליעד ויחזק את ההתיישבות בשטח! 91 תורמים של 180 ₪ ונגיע ליעד! https://givechak.co.il/92916?ref=rn קדימה חברים, בואו נקדם אותם ליעד!