TGTGInsighttelegram intelligenceLIVE / telegram public index
תוכן
תוכן הפוסט
יו״ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ ביסמוט: ״יש אפשרות שהמערכה עם איראן תתחדש בימים הקרובים.״ . . . ינון מגל מערוץ 14 מדווח לפני זמן קצר, באולפן "הפטריוטים": ״גורמים בכירים מאוד בקבינט הביטחוני אמרו לי - שאיראן גם בסופו של השבועיים הקרובים במסגרת הפסקת האש, לא תוציא את האורניום המועשר משטחם, וגם את כל העניין של סוגיית הטילים הבליסטיים. ובכך - חזרת הלחימה מולם קרובה מאוד.״ רק אמת בטלגרם https://t.me/+BfyxWEuPuk1mZjg0